.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگزاري همايش كارگران مبتكر در گيلان

رئيس سازمان بسيج كارگري گيلان از برگزاري همايش كارگران نخبه، مبتكر، پيشكسوت و نمونه گيلاني در 10 ارديبهشت جاري خبر داد. 

مجيد جوينده بعد از ظهر امروز در آستانه هفته كارگر و روز بسيج كارگري در جمع خبرنگاران به اعضاي شوراي سازمان بسيج كارگري گيلان اشاره كرد و اظهار داشت: سازمان صنايع و معادن، تامين اجتماعي، تعاون، شهرك‌هاي صنعتي، اداره كار و امور اجتماعي، فني و حرفه‌اي، شهر صنعتي رشت، كارخانه سبحان دارو، دخانيات گيلان و بسيج كارگري در بخش كارخانجات با اين سازمان همكاري دارند.
وي ادامه داد: با تفكيك سازمان بسيج كارگري از بسيج كارمندان و اصناف، تاكنون 18 جلسه با راه‌اندازي اين شورا برگزار شده است.
جوينده ساماندهي تشكل بسيج در قشر كارگر را از جمله اقدام‌هاي سازمان بسيج كارگري گيلان عنوان كرد و افزود: 250 هزار نفر عضو بسيج كارگري استان هستند و تمام آنها زير پوشش بيمه قرار دارند.
رئيس سازمان بسيج كارگري گيلان با بيان اينكه 30 درصد اقشار كارگري گيلان به صورت تجمعي شناسايي شدند، تصريح كرد: كارگران در پنج شهرك صنعتي گيلان شناسايي شدند.
وي از راه‌اندازي پايگاه‌هاي بسيج كارگري در انزلي و صومعه‌سرا در هفته كارگر امسال خبر داد و گفت: توسعه كمي رده‌هاي كارگري در بخش صنعت و توليد مد نظر سازمان بسيج كارگري است.
جوينده با اشاره به اصل 44 قانون اساسي، خاطرنشان كرد: گام‌هايي براي توسعه كيفي در تعامل با كارگران برداشته شده است.
رئيس سازمان بسيج كارگري گيلان ساماندهي رده‌هاي حوزه مقاومت را جزو اهداف پنج ساله اين سازمان ذكر كرد و بيان داشت: 80 درصد ساماندهي رده‌هاي بسيج كارگري تا سال 94 در استان انجام مي‌شود.
وي ترويج فرهنگ ديني را يكي از راهبردهاي سازمان بسيج كارگري اعلام كرد و افزود: اين امر به منظور نهادينه كردن فرهنگ مسئوليت پذيري با استفاده از بسيج جامعه كارگري صورت مي‌گيرد.
جوينده توسعه سامانه فرهنگي و ساختار سازماني بسيج در جامعه كارگري و توسعه و تقويت كارآمدي اين قشر در توليدات اقتصادي و كارگاهي با بهره‌گيري از فرهنگ بسيج و همچنين ايجاد خودباوري، خوداتكايي و خودكفايي در عرصه توليد و صنعت را از جمله راهبردهاي سازمان بسيج كارگري برشمرد.
رئيس سازمان بسيج كارگري گيلان با اشاره به نامگذاري امسال با عنوان جهاد اقتصادي، تصريح كرد: در تدارك تهيه طرح جهاد اقتصادي هستيم و اين امر نيازمند بررسي، تحقيق و مشاوره‌هاي مفيد مطابق با وضعيت روز جامعه و توليد بوده كه در اين‌باره اقدام‌هايي انجام شده است.
وي به تدوين كارگروه‌هايي در بسيج كارگري اشاره كرد و اظهار داشت: كارگروه‌هاي ارتقاي كيفيت توليد و صالحان كه به بحث توسعه كمي و كيفي و نيز مهندسي فرهنگي سازمان بسيج كارگري توجه دارد، تشكيل شده است.
جوينده كارگروه‌هاي ولايتمداري، ايثار و وجدان كاري، ساختار و سازمان حوزه و پايگاه مقاومت، ارتقاي دانش فني و علمي، صرفه‌جويي و كاهش قيمت تمام شده كالاي داخلي، پدافند غيرعامل با هدف ايمني و پيشگيري از حوادث غيرمترقبه، بسيج كارگري و چگونگي كمكرساني به دولت در جهاد اقتصادي، نقش بسيج كارگري و كارآفريني در تحقق جهاد اقتصادي، خودباوري و بهره‌وري را از كارگروهاي سازمان بسيج كارگري گيلان عنوان كرد.
رئيس سازمان بسيج كارگري گيلان اضافه كرد: اين كارگروه‌ها در راستاي اهداف بسيج كارگري در سطح كشور و شموليت ايفاي نقش بسيج در جامعه صنعت و توليد پايه‌هاي مناسبي هستند و براي حركت روبه جلو با توجه به اهداف بسيج كارگري ايفاي نقش مي‌كنند.
وي به برنامه‌هاي سازمان بسيج كارگري گيلان در هفته كارگر اشاره كرد و گفت: همايش كارگران نخبه، مبتكر، پيشكسوت و نمونه گيلان دهم ارديبهشت جاري در رشت برگزار مي‌شود.
جوينده ديدار با نماينده ولي فقيه در گيلان و استاندار، ديدار با خانواده شهداي كارگر و ايثارگر، غبارروبي مزار شهدا و بازديد علمي از برخي كارخانه‌ها و مراكز توليدي موفق استان توسط شوراي بسيج گارگري گيلان را از ديگر برنامه‌ها در هفته كارگر اعلام كرد.
رئيس سازمان بسيج كارگري گيلان با بيان اينكه برنامه‌هاي اين سازمان در هفته كارگر به منظور نزديكي بين مسئولان و قشر كارگر به صورت استاني برگزار مي‌شود، خاطرنشان كرد: بسيج گارگري به عنوان پشتوانه، همراه و ياور در بخش صنعت و توليد فعاليت دارد و عامل ارتقاي كميت و كيفيت در توليد است.
وي واگذاري سهام عدالت به كارگران را يكي از مطالبات اين قشر از جامعه معرفي كرد و افزود: اين امر در حال حاضر تحقق پيدا كرده است.
جوينده به آموزش بيش از 18 هزار نفر كارگر گيلاني در 17 حرفه اشاره كرد و بيان داشت: در بحث بيمه بيكاري، مشاغل سخت و زيان‌آور و مقابله با جنگ نرم نيز گام‌هايي برداشته شده است.
رئيس سازمان بسيج كارگري گيلان بحث پذيرش فارغ‌التحصيلان مقطع كارداني و بالاتر را از ديگر خواسته‌ها برشمرد و خاطرنشان كرد: در اين زمينه با ارتقاي 100 درصد مواجه بوده‌ايم.
وي ادامه داد: تقاضاي سازمان بسيج كارگري در راستاي حقوق كارگران بوده و اين امر نشان مي‌دهد در كنار سازمان صنايع و معادن، تامين اجتماعي، اداره كار و امور اجتماعي و فني حرفه‌اي به منظور تحقق بيشتر اهداف جامعه كارگري در بحث توليد، رضايتمندي و خودباوري گام‌هاي موثري برداشته شده است.
جوينده سازمان بسيج كارگري را در آغاز راه دانست و تصريح كرد: اين سازمان بارقه اميدي در دل كارگران است.فارس/1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.114 seconds.